dermalogica je vegan-friendly

certifkována jako cruelty-free organizacemi Leaping Bunny a PETA

bez umělých barviv a parfemací

bez lepku

bez minerálních olejů

bez alkoholu

bez lanolinu

bez parabenů


Příběh Dermalogicy sice začíná v roce 1986, avšak snahy o změnu odvětví péče o pleť začaly už kolem roku 1983 ve městě Los Angeles. Jane Wurwand, pro americký „estetický“ průmysl tenkrát ještě neznámá kvalifikovaná pleťová terapeutka ze Spojeného Království si všimla, že ve Spojených státech prakticky neexistovalo žádné souvislé vzdělávání v oblasti pleťové a tělové terapie. Zatímco ona absolvovala ucelené a seriózní studium, američtí studenti vstupovali na trh sice s licencí, avšak s nedostatečnými znalostmi, anebo ještě hůř – neměli žádné společenské uznání.
Jane tedy vzala vzdělávání do svých rukou a otevřela si malou školicí místnost v Marina del Rey v Kalifornii pod názvem Mezinárodní dermální institut (IDI). Zvala licencované pleťové terapeuty do prakticky zaměřeného postgraduálního studia, které mělo za úkol pomáhat jim obstát mezi konkurencí v jejich odvětví. Dnes je IDI se svými 37 středisky po celém světě považováno za zlatý standard v posgraduálním studiu pleťové a tělové terapie.
Založení Dermalogicy
Během vyučování na IDI si Jane Wurwand brzy uvědomila, že žádná produktová řada neodpovídá jejímu přesvědčení – to je, že by měla podporovat zdraví pleti, nikoliv jen „krásu“. Jane si tedy vyvinula svou vlastní, a tak v roce 1986 přišla na svět Dermalogica. Vize byla jasná – produktová řada bez běžných dráždidel či složek, které mohou způsobovat tvorbu pupínků (lanolin, denaturovaný líh, minerální oleje, umělé barvy či vůně), ale s takovým složením, které bude naopak prospívat zdraví pleti a bude dostupné pouze u kvalifikovaných pleťových profesionálů vyškolených v Mezinárodním dermálním institutu.
Tím Dermalogica jako značka otřásla zažitým chápáním krásy a půvabu, neboť péči o pleť pojímala jako zdravotní, a nikoliv kosmetický problém. Kromě toho, že se ze složení produktů odstranila běžná dráždidla, vnesla Dermalogica ještě jeden důležitý nový prvek do identity své značky: specializované profesionální pleťové terapeuty.
Stejně jako dnes byly i tehdy veškeré naše produkty vyráběny v USA, nikdy nebyly testovány na zvířatech a Dermalogica je v prodeji pouze tam, kde se provádí profesionální konzultace a profesionální ošetření pod vedením profesionálního pleťového terapeuta. Dermalogica se svou 30letou historií je nyní první volbou odborníků na péči o pleť po celém světě, prodává se ve více než 80 zemích a předepisuje se častěji než jakýkoliv jiný produkt, který je na trhu k dispozici.